Gratis festival i nord som fortløpande jobbar for å engasjere deltakerar

Nordland og Trøndelag har i desse dagar forskardagar, eit årleg arrangement som går over 12 dagar om hausten. I Nordland og gamle Nord- Trøndelag er det Nord universitet som koordinerer det som går føre seg av aktivitetar.

Norsk forskingsråd arrangerer kvart år forskardagane i Nordland og Trøndelag, der Nord Universitet har eit særskilt ansvar, som den største aktøren. Geografisk blir det arrangert aktivitetar i halve landet, der NTNU koordinerer aktivitetar som skjer i Trondheim og sørover, og Nord Universitet koordinerer aktivitetane som skjer i Trondheim og nordover.

Nord universitet som kunnskapssenter: Målet med forskardagane er å dele kunnskap forskarar frå m.a. kommunen, sjukehus og universitet har. Foto: Judith Åshild Løvgren Auestad

Haustarrangement over fleire dagar

Koordinatoren for Nordland og gamle Nord-Trøndelag, Per- Stian Michelsen Ekroll, seier at Nord universitet har eit særleg ansvar, sjølv om Senter Nordland også driv med mange aktivitetar desse dagane.

Koordinator: Ekroll koordinerer det som skjer i Nordland samt nord for Trondheim i Trøndelag. Copyright: Per Stian Michelsen Ekroll

Kva tid er forskardagane?

Forskardagane går over 12 dagar i slutten på september og byrjinga på oktober kvart år, og i år er festivalen 21. september- 3. oktober.

Vidare fortel Ekroll at det offisielle namnet på arrangementet er forskardagane, men han kallar det sjølv for ein festival sidan det er aktivitetar som skjer ulike stadar i samfunnet.

Havet: Nord universitet har særleg fokus på havet i år. Foto: Judith Åshild Løvgren Auestad

Jobbar heile tida med å forbetre seg

Nord universitet sine sider står det at temaet for årets arrangement er Hav og at Nord universitet har arrangert desse dagane i nesten 20 år.

Kva er målet med forskingsdagane?

- Målet er at forskarar i både kommunen, sjukehus og universitet delar kunnskap som ulike verksemder og institusjonar sit på, seier Ekroll.

Føler du det skapar engasjement?

- Ja, absolutt. Eg tenker noko av grunnen til at det skapar engasjement er at me heile tida jobbar med å bli flinkare på form og fasong. Me prøver å variere med video, fysiske arter og utfordre oss meir på video, podkast og korte arrangement.

At alle arrangementa er gratis, gjer det tilgjengeleg for alle, uavhengig av økonomisk status.